Hy!

2013.11.01 13:10

Nos, még sosem írtam blogot, ezért senki ne kövezzen meg (estleg szigorúan csak állszakállban!) ha bosszantóan fogalmazok, és folyamatosan elgépelem a tartalmat :)

Már régóta érlelődött bennem a gondolat, hogy megcsinálom a saját oldalam. Teli a világ önmegvalósító álmodozókkal, miért ne lennék egy közöttük?  Többek között azért is jutottam erre az elhatározásra, mert  16 éves alkalmazotti viszony kreatív szakterületen ráébresztett, hogy eddig bérbe adtam a lelkem, próbáltam alkalmazkodni mások elvárásaihoz, de nem valósítottam meg magam. Úgyhogy most eljött az ideje, hogy én is kezdjek valamit a tudásommal, és lehetőség szerint másokkal kart karbaöltve megosszam azt amit adni tudok, tudunk.

Köszönöm hogy vetted a fáradtságot, és elolvastál, remélem a blogom nyomonkövetése neked is segít az önmegvalósításodban, ugyanúgy ahogy rám hatottak mások:) Nina Otherside Mercy & the cats