Home sweet home...........

2014.01.10 22:05

Szinte szégyellem magam, amiért 1 éve lakom anélkül egy kis lakásban, hogy megpróbáltam volna hangulatossá tenni. (akasztották a hóhért, a fodrász haja mindig rendezetlen, stb- blablabla, dunát lehetne rekszeteni a bölcsességekkel). Pedig a hangulatkeltés nem csak pénzkérdés (bár tény hogy pénz nélkül nem vehettem volna matricát, és festéket amivel kicsit feldobtam a csupasz falakat). A vakrámás vászon már hónapok óta arra várt, hogy kezdjek vele valamit. Az ihlet sehogyan sem akart jönni, de most valamiért 5 perc alatt találtam rá módot, hogy tartalma is legyen. (az picit bosszantott, hogy a kannából sajna idő előtt elfogyott a hajtógáz, és  a gyönyörű színű festék nagy része veszendőbe ment. Főleg hogy hétvégén még volt egy tervem vele).

Nem tudom, eddig miért nem volt energiám pofásítani a kis kuckomat, de határozattan érzem, hogy a  Pinteresten való rendszeres császkálás jó hatással van a lelkemre^^ Mindenkinek ajánlom, szelektálhattok az érdekes, izgalmas és igényes képek tömkelegeiből az érdeklődési területeteknek megfelelően. Rengeteg inspiratív ötlet vár megvalósításra, rajtatok áll mit tudtok kezdeni vele:) Ez az én kis kezdetleges gyüjteményem, igyekszem olyasmit válogatni, ami inspirál, legyen az handkrafting, öltözködés vagy csak napi hangulat. Böngésszetek kedvetekre.

www.pinterest.com/ninalionina/

Visszatérve a szobámra (otthonomra), egyszerű de látványos lett az eredmény, éppen úgy, mint a plotteren kivágott japán-metszet ihlette hal grafikák is. (ezek nem mellesleg könnyedén eltávolíthatóak, tehát albérletbe ideális megoldás, de a falat érdemes letesztelni egy alig látható felületen felrakás előtt, nehogy leperegjen a festék vagy maga a matrica). Mindig szerettem volna ázsiai hangulatot a szobában, de aztán rájöttem, hogy megfeszülve úgysem fog menni. Hiába öltöztetném szívem szerint japán teaháznak a szobát, a lehetőségek nem mindig adottak.  (hová tennék például rízspapír hatású falakat rejett világítással? És hová férne el egy kotatsu? o.O) Gazdálkodjunk azzal amink van:)

Persze nagyon sok minden hiányzik még, leginkább az ihlet/meg azok a fránya anyagiak:) Díszpárnák, talán egy szőnyeg és egy nagyon durván színes patchwork ágytakaró, apróledes hangulatfények, de ami késik, az nem múlik. =(^.-)=